Ceny usług medycznych
Pierwsza wizyta
Koszt pierwszej wizyty rejestracyjnej nowego Pacjenta w Poradni Cannabis obejmuje:
Zwyczajowo nowi Pacjenci otrzymują około 2 recept (do 20g suszu)
Wizyta kontrolna
Koszt wizyty kontrolnej (kontynuacja terapii) dla zarejestrowanych w Poradni Cannabis Pacjentów obejmuje:
Na wizycie ilość recept ustala się indywidualnie (max. 35g/miesiąc)
Wizyta psychologiczna
Wizyta z psychologiem/psychoterapeutą dla pacjentów Poradni Cannabis, którzy stosują terapię konopną.
Konsultacja specjalistyczna w zakresie stosowania konopi
Konsultacja dla osób, które potrzebują uzyskać specjalistyczną pomoc w zakresie leczenia konopiami (CBD/THC) ale nie chcą rejestrować się jako pacjenci.
Konsultacja lekarska specjalistyczna (na żądanie pacjenta)
Koszt dodatkowej konsultacji lekarskiej obejmuje:
Dokument na przewóz substancji psychoaktywnych za granicę
Wydanie na wniosek Pacjenta dokumentu umożliwiającego przywóz lub wywóz środków odurzających, substancji psychotropowych lub prekursorów kategorii 1 na własne potrzeby lecznicze. Opłata dla jednego preparatu.
Wymiana recepty na żądanie
Wymiana leku (wydanie nowej recepty) na żądanie Pacjenta. Opłatą obięta jest wymiana jednej ważnej recepty, którą otrzymał Pacjent podczas wizyty lekarskiej.
Wznawianie recepty po terminie
Receptę, która straciła ważność po 30 dniach i nie została zrealizowana przez pacjenta w aptece, można wznowić (wydanie nowego kodu). Przeterminowaną receptę można wznawiać tylko do 45. dnia od jej wystawienia - po upływie tego czasu należy umówić wizytę kontrolną w celu otrzymania nowych recept.
Cyfrowy odpis Elektronicznej Dokumentacji Medycznej wydawany jest bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od dnia przyjęcia pisemnej prośby pacjenta.
Informacje dotyczące płatności
Po zarejestrowaniu wizyty poprzez formularz rejestracji, otrzymasz na podany adres e-mail wiadomość z rachunkiem oraz linkiem do płatności on-line.
Klikając w przesłany link zostaniesz przeniesiony do okna płatności systemu PayPal. Jeżeli nie posiadasz konta PayPal, wybierz opcję "zapłać kartą" i w kolejnym kroku wpisz dane ze swojej karty płatniczej (debetowej lub kredytowej).
Płatność zostanie automatycznie zaksięgowana w naszym systemie, a asystent medyczny ustali termin konsultacji z lekarzem. O terminie telekonsultacji zostaniesz powiadomiony wiadomością SMS oraz e-mail.
Masz problem z płatnością przez PayPal? Możesz opłacić rachunek tradycyjnym przelewem.
Tak.
Rachunek w formie elektronicznej dołączony będzie do wiadomości e-mail w której otrzymasz link do płatności on-line za usługę medyczną.