Elektroniczne zamawianie e-recept
Większość z Was czekała na uruchomienie usługi, dzięki której można szybko i samodzielnie przedłużyć terapię przez elektroniczne złożenie zamówienia na kolejne recepty.
Dla kogo?
Usługa dostępna jest dla zarejestrowanych pacjentów w Poradni Cannabis, którzy korzystają z długookresowych terapii o stabilnym przebiegu.
Jakie warunki trzeba spełnić? Elektroniczne zamówienie na recepty może złożyć pacjent, który: - ma zrealizowane przynajmniej dwie wizyty, - ustalone dawkowanie, - ma schorzenia kwalifikujące się do długookresowego leczenia, - posiada ważne zaświadczenie lekarskie.
Jeżeli Twoje zaświadczenie straciło ważność lub jest 10 dni przed terminem ważności musisz umówić wizytę kontrolną ze swoim lekarzem prowadzącym i poprosić o wydanie nowego zaświadczenia z dłuższym okresem ważności, w czasie którego będziesz miał możliwość samodzielnego zamawiania recept i przedłużania terapii bez udziału lekarza.
Jak skorzystać z usługi?
W celu zamówienia recept w ramach wizyty recepturowej bez udziału lekarza wejdź: Rejestracja wizyt > Jestem już Pacjentem > Zamów recepty - wizyta recepturowa
- Logowanie do karty
W celu weryfikacji pacjenta musisz podać swój PESEL oraz adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji. Jeżeli spełniasz warunki zostaniesz zalogowany i będziesz mógł złożyć zamówienie.
- Wybór leków
Dodaj recepty do zamówienia. Pamiętaj! Przed złożeniem zamówienia upewnij się, że dane preparaty dostępne są w Twojej aptece oraz sprawdź czy zamówienie zawiera te preparaty, które potrzebujesz.
- Potwierdzenie zamówienia
Po złożeniu zamówienia odbierz pocztę e-mail i kliknij w przesłany link, aby potwierdzić złożone zamówienie.
- Opłać usługę
Jeżeli potwierdzisz złożone zamówienie otrzymasz kolejny e-mail z rachunkiem oraz indywidualknym linkiem do płatności. Kliknij w link i opłać usługę. Nieopłacone zamówienia zostaną automatycznie skasowane po 30 dniach.
- Wydanie recept
Po opłaceniu usługi otrzymasz w ciągu 24h (w dni robocze) zamówione recepty. Pamiętaj! Lekarz prowadzący sprawdzi poprawność złożonego zamówienia i może dokonać modyfikacji zamówionych recept.
Wymiana wystawionych już recept oraz modyfikacja przesłanego zamówienia podlega opłacie zgodnie z cennikiem. Po zatwierdzeniu zamówienia nie będziesz miał możliwości dokonania zmian.
Jednostka lecznicza wydająca receptę nie bierze żadnej odpowiedzialności za brak danego leku w aptekach. Z chwilą wystawienia recepty w systemie e-recept uznaje się usługę (wizytę lekrską - recepturową) za wykonaną i nie przysługuje Pacjentowi żaden zwrot ani inne roszczenie z tytułu niedostępności danych leków w aptece.
W celu korekty wysłanego zamówienia należy kontaktować się z Obsługą Pacjenta pod nr tel. 22 300 52 10. Wszystkie wnioski wysyłane pocztą e-mail pozostaną bez odpowiedzi.
Cena wizyty recepturowaj bez udziału lekarza (elektornicznego zamówienia recept) jest równa aktualnej cenie wizyty kontrolnej podanej w cenniku.