Rejestracja nowych Pacjentów.Krok po kroku.
-
Wypełnij formularz on-line
Przejdź do rejestracji wizyt i wypełnij formularz on-line dla nowych Pacjentów.
Jak wypełnić i przesłać formularz?Zobacz szczegóły ZwińTwoje danePodaj imię i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL, e-mail oraz nr telefonu. Dane te są niezbędne do realizacji usługi medycznej.
Wskazania do terapiiNapisz jakie masz wskazania do rozpoczęcia terapii, czyli na co chorujesz, jakie masz dolegliwości oraz jakie przyjmujesz leki.
Regulamin i zgodyZapoznaj się z regulaminem serwisu i e-wizyt oraz polityką prywatności. Następnie zaznacz wymagane zgody.
Weryfikacja SMS - rejestracja nowego Pacjenta wymaga weryfikacji numeru telefonu. Podczas przesyłania formularza rejestracyjnego otrzymasz kod SMS, który należy podać w trakcie procesu rejestracji.Potwierdzenie rejestracjiJeżeli rejestracja przebiegła pomyślnie, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o utworzeniu Karty Pacjenta i linkiem który musisz kliknąć, aby potwierdzić poprawność podanego w czasie rejestracji adresu e-mail. Bez potwierdzenia adresu e-mail nie będziemy mogli przesłać Ci decyzji o kwalifikacji oraz wygenerować płatności.
-
Kwalifikacja do terapii cannabis
Na podstawie przesłanych informacji, zostanie przeprowadzona wstępna weryfikacja Twoich wskazań do terapii.
Weryfikacja danychPracownicy Obsługi Pacjenta zweryfikują poprawność Twoich danych osobowych.
Analiza wskazań i dokumentówPo wstępnej analizie Twoich wskazań przez specjalistę cannabis zostanie podjęta decyzja w sprawie kwalifikacji do terapii.
Informacja o kwalifikacjiOtrzymasz wiadomość e-mail z informacją o wyniku kwalifikacji.
Czas oczekiwania na kwalifikację zależy od wielu czynników, m.in. czy pacjent posiada dokumentację medyczną, jak szybko ją prześle do poradni, jakie ma wcześniejsze rozpoznania - w niektórych skomplikowanych przypadkach musi odbyć się konsylium, aby dany przypadek gruntownie przeanalizować.
-
Płatność i termin konsultacji
Opłać zamówioną e-wizytę za pomocą płatności on-line. Twoja wpłata zostanie automatycznie zaksięgowana, a pracownik Obsługi Pacjenta zadzwoni do Ciebie, aby umówić termin wizyty.
Link do płatności i rachunekW otrzymanej wiadomości e-mail znajdziesz rachunek za zamówioną wizytę oraz indywidualny link do e-płatności.
Płatności on-line odbywają się za pomocą systemu PayPal. Jeżeli nie masz konta w PayPal (na samym dole w otwartym oknie logowania) użyj opcji "płatność kartą". Wpisz dane ze swojej karty płatniczej (debetowej lub kredytowej) i dokonaj płatności.Instytut Zdrowia w Warszawie nie ma wglądu w dane bankowe, a tym samym możliwości zbierania i przechowywania numerów kart płatniczych Pacjentów.Termin e-wizytyKiedy Twoja wpłata zostanie odnotowana w systemie, pracownik Obsługi Pacjenta przydzieli Twoje zgłoszeie do odpowiedniego specjalisty i zadzwoni do Ciebie, aby ustalić wspólnie dogodny termin konsultacji.
Ważne Czas kontaktu lekarza z Państwem może ulec zmianie w zależności od długości trwania wcześniejszych telekonsultacji, liczby Pacjentów lub przerw związanych z dostępem do sytemu e-recept.
Czas realizacji wizyt może znacząco się różnić w zależności od rodzaju specjalizacji. Średni czas oczekiwania na konsultację wynosi około 1 dzień roboczy. -
Telekonsultacja i e-recepty
Podczas telekonsultacji lekarz przeprowadzi wywiad medyczny, omówi zasady i formy terapii oraz wyda według wskazań terapeutycznych recepty i zaświadczenie.
ZaświadczenieŚwiadectwo lekarskie informujące o rozpoczęciu leczenia medyczną marihuaną. Wydawane na czas trwania terapii.
e-receptyLekarz po wystawieniu recept wyśle Państwu numery PIN służące do ich realizacji w aptece.
Recepty w formie elektornicznej (PDF) można pobrać samemu ze swojego profilu pacjenta na www.pacjent.gov.pl
Termin wizyty stacjonarnej należy wcześniej umówić.
Bezpieczeństwo i wygodabez wychodzenia z domu
Zarejestruj się w Poradni Cannabis i rozpocznij terapię z wykorzystaniem medycznych konopi pod opieką najlepszych specjalistów cannabis!
Wejdź i sprawdź pacjent.gov.pl
Zaloguj się na www.pacjent.gov.pl i uzupełnij dane w profilu. Dzięki temu będziesz natychmiast otrzymywał e-recepty na swój telefon!
Zaloguj się do IKPOtrzymuj recepty na telefon oraz zarządzaj historią wizyt
Dzięki Kontu Pacjenta szybko i bezpiecznie sprawdzisz informacje o zdrowiu: historię wszystkich wizyt i otrzymanych recept, które również możesz samodzielnie pobrać z aplikacji na telefon w formie plików PDFów.
Do logowania będzie Ci potrzebny Profil Zaufany lub dowód osobisty z warstwą elektroniczną (e-dowód).
Dowiedz się więcejDogodne terminy
Istnieje możliwość konsultacji lekarskiej po godzinie 18:00 lub w weekend.Dotyczy tylko uzasadnionych okoliczności.
Wygodne płatności
Dzięki płatnością on-line możesz w łatwy sposób dokonać rozliczenia za usługi.Płatność kartami przez system PayPal.